Rotary Santa Run

De Rotary Santa Run; een fun run waarbij de deelnemers, verkleed als kerstman, een parcours (hard)lopen voor het goede doel. In 2008 begonnen als evenement van Rotary Club Gorinchem, waarna dit voorbeeld door vele Rotary Clubs in het hele land is gevolgd. Zo is de Rotary Santa Run in 2017 in 52 verschillende steden georganiseerd met een gezamenlijke opbrengst van ruim € 400.000,-.   Hiermee werden meer dan 100 goede doelen ondersteund.

Om u als Rotary Club optimaal te laten profiteren van de kennis die inmiddels is opgedaan, is exclusief voor Rotary een turn key concept ontwikkeld waarmee u als Rotary Club zelf en eenvoudig een Rotary Santa Run kunt organiseren. Op deze website vindt u alvast meer informatie over de organisatie van een eigen Rotary Santa Run. Wilt u meer informatie ?

Laat het ons weten; één mailtje naar info@rotarysantarun.nl is voldoende!

75906_NS_MailBannerStichtingRotarySantaRun